sobota, 21 marca 2015

I LOVE SPRING Book Tag



Z okazji tego pięknego, pierwszego dnia wiosny przygotowałam dla was równie piękny 'I love spring [Book tag]'. Tag ten został stworzony przez Helenę *klik* oraz Amandę *klik*. Zapraszam!

1. Jak wygląda wiosna tam, gdzie mieszkasz?


W ciągu ostatniego tygodnia pogoda była naprawdę ładna. Świeci słońce, jest ciepło. Tak przy okazji, oglądaliście zaćmienie słońca? Robi wrażenie! 

2. Na premierę jakiej książki czekasz tej wiosny?




Całą serię 'Selekcja' kocham, przeczytałam wszystkie książki, które dotychczas zostały wydane. Kiedy dotarła do mnie informacja, że już 6 maja pojawi się 'Następczyni' wiedziałam, że jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tej wiosny. Nie mogę się doczekać! 

3. Jaka jest Twoja ulubiona wiosenna okładka?



Nic dodać, nic ująć. Idealna wiosenna okładka, moja ulubiona. Zresztą, tak dobra, jak i treść zawarta w tej książce. ;) 

4. Gdzie tej wiosny masz zamiar czytać?


Tradycyjnie- w łóżku. Jeśli jednak wieczory będą cieplejsze niż w tym momencie, zdecyduję się na czytanie na dworze. 

5. Książka ze słońcem na okładce. 


Tutaj złamałam trochę zasady. Co prawda nie ma na tej okładce słońca, ale jest mnóstwo gwiazd, a słońce to też gwiazda. ;) Książkę dopiero zaczęłam, nie wiem, czego mam się po niej spodziewać. 

6. Jaki jest idealny gatunek książki na wiosnę?


Jestem raczej osobą, która czyta każdy gatunek, który wpadnie jej w ręce. Chociaż ostatnio zdarza mi się czytać książki odpowiednie do moich potrzeb (tutaj mała dygresja: niedawno zachciało mi się czytać klasyki). Jeśli jednak miałabym wybrać jeden jedyny gatunek na wiosnę, to będzie to oczywiście, moja ulubiona literatura młodzieżowa. Lekka i przyjemna. :) 
  

7. Książka z kolorową okładką.



Z tą kategorią miałam mały problem. Nie mogłam znaleźć takiej książki w swojej biblioteczce, która ma dużo kolorów na okładce. Sięgnęłam więc do książek z biblioteki i nie mogłam zdecydować, która byłaby lepsza. Oby dwie były naprawdę przyjemne i zabawne. Przeczytałam je na początku 2014 roku i do tej pory pamiętam większość tego, co się w nich działo. Gorąco polecam! 

8. Kogo tagujesz?


Nie będę tutaj zbyt kreatywna. Taguję wszystkich chętnych ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥