środa, 16 marca 2016

UPDATE 100 książek, które chcę przeczytać #3

Już około 10 miesięcy temu opublikowałam listę 100 książek, które chcę przeczytać. Od tamtej pory co 3 miesiące pojawiał się post, w którym pokazywałam Wam, przez które powieści z tej listy już przebrnęłam. Dlatego też bez zbędnego przedłużania, zapraszam do czytania!

PRZECZYTAŁAM*:

  1. "W otchłani" Beth Revis
  2.  "Prawie jak gwiazda rocka" Matthew Quick
  3.  "Szukając Alaski" John Green 
  4.  "Złodziejka książek" Markus Zusak

TERAZ CZYTAM:
  1. "Milion Słońc" Beth Revis

15/100


Według mnie wynik nie jest zły, tym bardziej, że w ostatnich miesiącach bardzo mało czytałam. Jednakże patrząc na jakość tych książek, jestem dumna z siebie, że tyle przeczytałam. Każda z tych powieści była bardzo dobra, jak nie wspaniała.

________________________________________________________________

*Nie są to wszystkie książki, które od kwietnia dałam radę przeczytać. Umieściłam tutaj tylko tytuły, które znajdują się na liście, a przez które przebrnęłam. 

4 komentarze:

  1. :) gratuluje przeczytanych książek i trzymam kciuki za pozostałe 85 :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do "Co by było gdyby... Book TAG"!

    Po dokładniejsze szczegóły zapraszam do siebie:
    http://zakochana-w-czytaniu.blogspot.com/2016/03/co-by-byo-gdyby-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wynik bardzo dobry! Z tych książek czytałam "Szukając Alaski" oraz "Prawie jak gwiazda rocka" - obie przypadły mi do gustu ^^
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥