sobota, 5 grudnia 2015

Drużyna Piłkarska TAG

Jakiś czas temu zostałam nominowana do Drużyna Piłkarska TAG przez Patrycję z bloga Chwile rozkoszy. Postanowiłam go jednak trochę urozmaicić. Gdybym sama wybierała zawodników, zapewne wygrałabym ten mecz, bo w mojej drużynie byliby sami najlepsi. Dlatego też zapisałam imiona bohaterów, tych lepszych, ale też tych słabszych, na kartkach (kartek było więcej niż zawodników) i postanowiłam, że będę je losować. Mam nadzieję, Patrycjo, że się nie obrazisz. ;)
Link do oryginalnie wykonanego tagu. 


BRAMKARZ
Declan. ["Bez Końca" Martyn Bedford] Nie wiem, dlaczego go zapisałam, ponieważ jest dzieckiem, ma 12 lat. Wątpię, żeby był dobrym bramkarzem, chociaż jak tak teraz myślę, to dobrze mu szła gra w siatkówkę. Mam nadzieję, że w piłkę nożną idzie mu jeszcze lepiej.


BOCZNY PRAWY OBROŃCA I BOCZNY LEWY OBROŃCA
Cole i Augustus. ["Alicja w krainie zombi" Gena Showalter i "Gwiazd naszych wina" John Green] Cole byłby świetnym zawodnikiem, walczył przecież z zombi, ale co do Augustusa nie jestem pewna... dobrze wiemy, że żyje z rakiem i że ma protezę nogi. Miałby więc problem z bieganiem. Cóż, to nie będzie dobry mecz.

ŚRODKOWY OBROŃCA I
Naczelnik. ["Czas Żniw" Samantha Shannon] Tak! Jest silny, wielki, szybki, sprytny. Nic dodać, nic ująć.

ŚRODKOWY OBROŃCA II
Flip. ["Flip" Martyn Bedford] Tutaj nie jest zbyt dobrze. Flip jest dosyć specyficzną postacią, nie radzi sobie, jest trochę zamknięty w sobie. Miejmy nadzieję, że otworzy się na meczu.


BOCZNY PRAWY POMOCNIK I BOCZNY LEWY POMOCNIK
Warner i Cal. ["Dotyk Julii" Tahereh Mafi i "Czerwona Królowa" Victoria Aveyard] Może jednak nie jesteśmy skazani na porażkę. Obydwaj bohaterowie są silni, mają supermoce (nie pamiętam, jak z Calem, czy też je miał, ale wydaje mi się, że tak). Myślę, że jeszcze przyniosą nasze drużynie zwycięstwo.


BOCZNY PRAWY NAPASTNIK I BOCZNY LEWY NAPASTNIK
Elliot i Weston. ["Girl Online" Zoe Sugg i "Utrata" Rachel Van Dyken] Cóż, Elliot raczej sobie nie poradzi. Jest zbyt... dziewczęcy? Weston zaś to typowy mięśniak, którego nienawidziłam, ale przyda się w mojej drużynie.

ŚRODKOWY NAPASTNIK
Park. ["Eleonora i Park" Rainbow Rowell] O nie. On również sobie nie poradzi. Nie będę mówić dlaczego, bo musicie przeczytać tę książkę, ale uważam, że boisko to nie jest miejsce dla niego.








Nie jest źle. Jeśli moi zawodnicy naprawdę się postarają, mają szansę wygrać.

TRENERZY PRZECIWNYCH DRUŻYN
Czyli osoby, które nominuję do wykonania tego Tagu: 
Natalię z Wcielenia Madeline
Mam nadzieję, że wykonacie ten tag. Możecie go wykonać jak Patrycja lub też moim sposobem. 


Jeszcze raz dziękuję Patrycji za otagowanie, to był bardzo przyjemny tag. :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥