czwartek, 24 grudnia 2015

Christmas TAG




Cześć wszystkim! Czy tylko ja nie czuję świąt? Problem w tym, że są one już dzisiaj, a ja nadal się zastanawiam, czy jest już grudzień, czy jeszcze listopad. Dzisiaj przychodzę do was z Christmas TAG, żeby choć trochę wprowadzić tutaj ten świąteczny klimat. Nie przedłużając, zapraszam!

1. Wolisz w Święta chodzić w poiżamie, czy elegancko się ubrać?

Zdecydowanie wolę ubrać się elegancko, mimo że czasem mam ochotę cały dzień przesiedzieć w piżamie.

2. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był? 

O nie, nie potrafiłabym tego wybrać. Na pewno wymyśliłabym coś, żebym mogła kupić ten prezent wszystkim, a nie jednej osobie.


3. Prezenty otwierasz rano czy wieczorem w Wigilię?

Zaraz po Wigilii :)

4. Czy kiedykolwiek zrobiłaś domek z piernika?

Nie, ale w tym roku ozdabiałam pierniczki i to było bardzo ciekawe zajęcie.

5. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?

Czytać książki, które dostałam pod choinkę albo oglądać filmy w telewizji.

6. Ulubiona świąteczna potrawa?

Kapusta z grochem, zdecydowanie. Ogólnie zawsze mam tak, że jestem strasznie głodna, ale później i tak mało jem, bo nie jem ryb, uszek, pierogów z mięsem, więc mało potraw mi zostaje do skosztowania.


7. Twój ulubiony film świąteczny? 

Tutaj małe zaskoczenie, nie lubię Kevina. Kocham za to "Ekspres Polarny" i pamiętam, że zawsze z mamą go oglądałyśmy.


8. Makowiec czy sernik?

Sernik.

9. Czy kiedykolwiek ulepiłaś bałwana?

Bo to raz? W tym roku jednak by mi się to nie udało, bo każdy wie, jaka jest pogoda.

10. Wolisz Wigilię, czy pierwszy dzień Świąt?

Chyba pierwszy dzień Świąt, ponieważ wtedy wszyscy są w domu, jemy rodzinny obiad i czuć ten klimat, a w Wigilii lubię tylko wieczerzę.


11. Białe czy kolorowe lampki choinkowe?

Białe, zdecydowanie!


Korzystając z okazji, chciałabym życzyć Wam wesołych Świąt Bożego Narodzenia, żebyście spełnili go w gronie rodziny, by Święty Mikołaj przyniósł Wam książki, o których zawsze marzycie i żebyście spełniali marzenia. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥