wtorek, 21 kwietnia 2015

100 książek, które chcę przeczytać

Kiedy obejrzałam film Mai z towartoczytać, która jako pierwsza utworzyła tę listę, stwierdziłam, że stworzenie takiej listy będzie bardzo pracochłonne. Mimo to podjęłam się tego wyzwania i tak oto jest!

Udało mi się ustalić 80 książek, które chciałabym przeczytać. Dotarcie do 100 było męczące, aczkolwiek po długich poszukiwaniach, udało się.

Całą listę podzieliłam na 12 części (serie, książki, które posiadam, różne). Każda z nich numerowana jest zupełnie osobno, ale myślę, że to nie sprawia większego problemu. Zapraszam do oglądania!




  1. Pałac Północy (posiadam)
  2. Przebudzenie Galena (posiadam)
  3. Aż po horyzont (z biblioteki)
  4. Mała Księżniczka (posiadam)
  5. Historynka (posiadam, chcę sobie odświeżyć)
  6. Złocista Droga (posiadam)
 
  1. Światła września
  2. Zakon Mimów
  3. Katastrofa
    1. Alicja i lustro zombi
    2. Julia 3 tajemnice
    3. Oddychając z trudem
    4. Biorąc oddech
        
    1. W otchłani (posiadam)
    2. Milion słońc
    3. Cienie ziemi
    4. O krok za daleko
    5. Spróbujmy jeszcze raz (posiadam)
    6. Zacznijmy od nowa
    7. Czerwień rubinu
    8. Błękit szafiru
    9. Zieleń Szmaragdu
       
    1. Tego lata stałam się piękna
    2. Bez Ciebie nie ma lata
    3. Dla nas zawsze będzie lato
    4. Obsydian
    5. Onyks
    6. Opal
    7. Delirium 
    8. Pandemonium
    9. Requiem
       
    1. Monument 14 Odcięci od świata
    2. Monument 14 Niebo w ogniu
    3. Monument 14 Wściekły wiatr
    4. Kim jesteś, Sky?
    5. Jak Cię wykraść, Phoenix?
    6. Znajdę Cię, Crystal
    7. Krąg 
    8. Ogień
    9. Klucz
       
    1. Eleonora i Park
    2. Starter
    3. Morze spokoju
    4. Cud chłopak
    5. Kochani, dlaczego się poddaliście?
    6. Girl Online
    7. Freek City
    8. Duff. Ta brzydka i gruba
    9. Charlie
    10. Love, Rosie
        
    1. Zac & Mia
    2. Althea & Oliver
    3. Anna i Pocałunek w Paryżu
    4. Lola i chłopak z sąsiedztwa
    5. Byliśmy łgarzami
    6. Ostatnia spowiedź tom 1
    7. Moje drzewko pomarańczowe
    8. Lato drugiej szansy
    9. Modelka z przypadku
    10. Endgame. Wezwanie
       
    1. Skrzydła nad Delft
    2. Wielki Gatsby
    3. Szklany Tron
    4. Korona w mroku
    5. Angelfall
    6. Angelfall. Penryn i świat po
    7. Poza Czasem
    8. Władcy czasu
    9. Jesteś cudem
    10. Bóg nigdy nie mruga
       
    1. Niezbędnik obserwatorów gwiazd
    2. Prawie jak gwiazda rocka
    3. Wybacz mi, Leonardzie
    4. Królestwo łabędzi
    5. Nieskończoność
    6. Między teraz a wiecznością
    7. Szukając Alaski
    8. Papierowe Miasta
    9. 19 razy Katherine
       
    1. Cudowne tu i teraz
    2. Tak wygląda szczęście
    3. Serce w chmurach
    4. After. Płomień pod moją skórą
    5. Powiedz wilkom, że jestem w domu
    6. Złodziejka książek
    7. Wyścig śmierci
    8. Baśniarz
    9. Tam, gdzie śpiewają drzewa
    10. Omega
       
    1. Ocean na końcu drogi
    2. Dym i lustro
    3. Nigdziebądź
    4. Amerykańscy bogowie
    5. Odd i lodowi olbrzymi
    6. Księga cmentarna
    7. Gwiezdny pył
    8. Chłopaki Anansiego
       
    1. Cień wiatru
    2. Gra anioła
    3. Więzień nieba
       


    Miłego czytania! 

    5 komentarzy:

    1. Część z tych pozycji też bym chętnie przeczytała. ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. Ja ostatnio też tworzyłam listę 100 książek, ale nie udało się i stanęłam na 60 ;). Pomyślałam - nic na siłę ;). Pewnie wrzucę gdzieś w przyszłym tygodniu ;).

      OdpowiedzUsuń
    3. Też stworzyłam taką listę, choć nie było łatwo:)
      http://fluff-my-life-my-amazing-story.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    4. Bardzo fajny pomysł na posta :D
      długo tworzyłaś taką listę?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję :)
        Poświęciłam jej jeden dzień, następnie zrobiłam tygodniową przerwę i ponownie do niej wróciłam, ale nie żałuję :))

        Usuń

    Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥