sobota, 4 kwietnia 2015

Easter Book Tag



Czy tylko u mnie pogoda nie przypomina wiosny? Nie taka powinna być Wielkanoc. No cóż.. mówi się trudno, trzeba to jakoś przeczekać. Przygotowałam więc dla was Eatser Book Tag. (oryginalne wykonanie). Zapraszam! 

Króliki 

Powieść jednotomowa, której kontynuację chciałabyś przeczytać.

Co do tej kategorii nie mam żadnej wątpliwości. Bardzo chciałabym się dowiedzieć, jak dalej żyją Alicja i Max. Niestety nie mam takiej możliwości. :( 







            Wielkanocne jajko

             Książka, która Cię zaskoczyła.

W tej kategorii zdecydowanie wybieram "Grę o Tron". Nie lubię tego typu fantastyki, ale ta książka jest wyjątkiem. Naprawdę bardzo mi się spodobała. 







Polowanie 

Książka, którą ciężko było zdobyć.

Pamiętam, że nigdzie nie mogłam znaleźć tej książki. Bardzo spodobał mi się opis i za wszelką cenę chciałam ją przeczytać. Niestety, druga część jest jeszcze bardziej niedostępna, a reszta chyba nawet nie została wydana... 









Jagnięta

Książka dla dzieci, którą nadal lubisz.

Jest to, co prawda, książka dla dzieci w wieku 10-12 lat, ale mimo to, nadal zalicza się do tej 'dziecięcej' kategorii. Czuję do niej ogromny sentyment, mimo, że przeczytałam ją już dosyć dawno.





Wiosna


Książka z okładką, która sprawia, że myślisz o wiośnie.


Jest to jedyna książka, która przychodzi mi teraz do głowy. Bardzo ją lubię, jest to taka przyjemna młodzieżówka. Jednak po jej przeczytaniu, czuję lekki niedosyt.







Koszyczki wielkanocne

Książka, którą najbardziej chciałabyś dostać.

Bardzo, ale to bardzo chciałabym dostać "Eleonorę i Parka". Słyszałam o niej same dobre opinie. Tak bardzo chcę! 








Słodycze

Słodka książka.

Ta kategoria była dla mnie najtrudniejsza. Nie potrafiłam znaleźć żadnej słodkiej książki w swojej biblioteczce. Mimo to "Zostań jeśli kochasz" jak najbardziej tutaj pasuje. Denerwowało mnie to sielankowe życie Mii.





Wesołych Świąt! 





1 komentarz:

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥