sobota, 10 października 2015

Wrześniowe miłości


We wrześniu nie pokochałam zbyt wiele rzeczy, ale postanowiłam, że muszę się z wami nimi podzielić, dlatego też zapraszam do czytania!

✤✤✤

Od pierwszego września pojawił się nowy sezon Faking It. Powiem wam, że z początku nie zapowiadał się ciekawie, ale nagle wszystko się rozkręciło i nie mogę doczekać się kolejnych odcinków. To zdecydowanie mój ulubiony serial, który w tym miesiącu pokochałam na nowo!

✤✤✤

Pewnie nie wiecie o tym, jak bardzo kocham Spotify. Ostatnio polubiłam go jeszcze bardziej, słucham praktycznie cały czas. Jednakże nie włączam sobie list utworów, stworzonych przez Spotify. Puszczam jednego wykonawcę i słucham jego WSZYSTKICH piosenek, aż do znudzenia. W tym miesiącu przesłuchałam parę razy: Halsey, Imagine Dragons, Echosmith, Louane. (i jeszcze jeden artysta, którego aktualnie nie potrafię znaleźć)

✤✤

Skoro już wymieniałam wszystkich artystów, których słuchałam w tym miesiącu, chciałam powiedzieć o jeszcze jednym, którego piosenek nie mogłam przestać słuchać! Mowa tu o Edzie Sheeranie. Wcześniej nie przepadałam za nim. Kiedy słyszałam go w radiu, wolałam nie słuchać niczego niż jego piosenek. Tak się składa, że słucham na Spotify jakiejś playlisty i pojawiła się tam akurat jego piosenka, którą pokochałam, i którą mogliście widzieć w podsumowaniu września. Od tamtej pory słucham jego piosenek zawsze i wszędzie.

✤✤✤

Ostatnio polubiłam również aplikację Colorfy. Jest to nic innego jak antystresowe kolorowanki. Wraz z nową aktualizacją dodali darmowe palety kolorów, które aktualizują się codziennie. Jest to ogromny plus. Możemy tam znaleźć wiele obrazków i co jakiś czas dodają nowe. Jak dla mnie super!

✤✤✤



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥