sobota, 6 lutego 2016

Podsumowanie stycznia | Styczeń w zdjęciach


Styczeń już dawno się skończył, a ja nadal go nie podsumowałam. W sumie nic dziwnego, wynik nie jest zadowalający, bo przeczytałam tylko 1 książkę. Jednakże nie liczy się ilość, a jakość, bo ta książka była naprawdę bardzo dobra! W lutym musi mi iść lepiej, tym bardziej, że mam ferie, co oznacza więcej czasu na czytanie. 

Książką, którą przeczytałam w styczniu jest "Oddam Ci Słońce" Jandy Nelson (recenzja). Jestem także w połowie "Złodziejki Książek" Markusa Zusaka. Powieść ta bardzo mi się podoba, ale ciężko się ją czyta nocami, przez co jeszcze jej nie skończyłam. 

A Wam jak poszedł styczeń?






3 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia :) mi też trudno czyta się Złodziejkę książek przez co caly czas odkładam ją na później pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Złodziejkę Książek kupiłam ze względu na cytat i też oczywiście pozytywne recenzje. Nie wiem, kiedy ją przeczytam, ale mam! :D
    Bardzo ładne zdjęcia ;* A tak to przeczytałam 6 książek(w tym ponad połowę lektury), więc jest spoko :P
    Books Hunter

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Złodziejka książek'' jest genialna! :D Naprawdę warto ją przeczytać i warto obejrzeć film. A co do 1 książki w miesiącu to... zawsze to lepsze niż nic :D :D
    Powodzenia w lutym! :)
    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥