sobota, 10 stycznia 2015

Liebster Blog Award


Zostałam właśnie nominowana do Liebster Blog Award przez Alicję w Krainie Książek  (Jak ja kocham tę nazwę) Dziękuję za nominację. Czas przejść do pytań!

1. Czy masz już noworoczne postanowienia?
Owszem, mam kilka, ale nie są one oficjalne. Muszę je dopracować by były do wykonania.
2. Która ekranizacja książki Ci się najbardziej podoba?
Jeśli chodzi o książkę, którą czytałam, to raczej Gwiazd Naszych Wina. kocham, kocham, kocham!
3. Co zamierzasz robić w przyszłości?
Nie jest to jeszcze pewne, ale myślę o byciu tłumaczem języka angielskiego.
4. Jak wyglądają Twoje przygotowania do świąt?
Jak na razie upiekłam tylko pierniczki. Tak więc nie przygotowałam prawie nic.
5. Ile lat?
Interesujące pytanie, ale nie skorzystam z okazji odpowiedzenia na nie.
6. Która damska postać książkowa zdobyła Twoją sympatię?
I tutaj mam problem. Nie mam takiej, noo... Niech będzie Hazel.
7. Która męska postać książkowa zdobyła Twoją sympatię?
Warner z Dotyku Julii oraz Maxon z Rywalek.
8. Jaką książkę polecasz na takie chłodne dni?
Książę Mgły Carlosa Ruiza Zafóna.
9. Napisz jedną rzecz, o której nikt o Tobie nie wie.
Zachowuję się jak opętana... Serio...
10. Gdybyś miała okazję porozmawiać ze swoim ulubionym autorem, kto to by był?
Kiera Cass. Bardzo lubię serię Rywalki i cały ten świat, który wykreowała.
11. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
Teraz już wiem, że naukowcy się mylą. Ziemia jest płaska. Wiem to, ponieważ zepchnięto mnie z jej krawędzi, choć przez 17 lat próbowałam się jej trzymać. Próbowałam wspiąć się z powrotem, ale pokonanie grawitacji graniczy z cudem, kiedy nikt nie chce podać ci ręki.
Dotyk Julii

Nie nominuję nikogo ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥