niedziela, 28 grudnia 2014

Podsumowanie roku 2014


Rok 2014 minął mi zdecydowanie zbyt szybko. Jeśli chodzi o czytanie, to jestem z siebie zadowolona. Spełniłam swoje marzenia, więc cieszę się, że cały ten rok wykorzystałam w pełni.
Podsumujmy trochę 2014 pod względem czytania ;)

Najlepsze książki przeczytane w 2014r. 

1. Tahereh Mafi "Dotyk Julii"- wciągnęła mnie w okrutny świat, nie pozwalając oderwać mi się od problemu Julii.
2. Kiera Cass "Rywalki"- pozwoliła choć na chwilę poczuć się jak księżniczka i zamieszkać w zamku.
3. Carlos Ruiz Zafón "Książę Mgły"- pierwsza książka, przy której bałam się, co się stanie dalej.
4. John Stephens "Szmaragdowy Atlas"- pierwsza książka, przy której płakałam.
5. Marcin Szczygielski "Za niebieskimi drzwiami "- książka, przy której przeraziłam się pięknych miejsc.
6. John Green "Gwiazd Naszych Wina"- pierwsza książka, przy której wypłakałam morze łez.
7. George R.R. Martin "Gra o Tron"- pierwsza ciężka fantastyka, która mi się spodobała.
8. Eden Maguire "(Nie)Umarli. Jonas"- pozwoliła mi zapoznać się z aniołami.
9. Gena Showalter "Alicja w Krainie Zombi"- miała w sobie tyle zła i potworów, a mimo to ją pokochałam.
10. Caroline Sanderson "Być jak... Adele"- dzięki niej poznałam historię Adele, oraz jej sukcesy.

Najlepszy autor

Carlos Ruiz Zafón- (ur. 1964 w Barcelonie) zyskał światowy rozgłos dzięki bestsellerom Cień Wiatru, Gra Anioła, Więzień Nieba. Debiutował w 1993 roku powieścią Książę Mgły, wyróżnioną Nagrodą Edebe.


Największe zaskoczenie


"Gra o Tron" Georga R.R. Martina 
Zdecydowanie nie jestem fanką ciężkiej fantastyki, w której leje się więcej krwi niż wody oraz występuje dużo wulgaryzmów. Ku mojemu zdziwieniu książka ta naprawdę przypadła mi do gustu.


Teraz zauważyliście, jak bardzo przeżywam wszystko to, co dzieje się w książkach. 

Tak więc, po tym krótkim, treściwym podsumowaniu, mniej więcej wiecie, jak minął czytelniczo ten rok. Pochwalcie się, jakie ciekawe książki wy przeczytaliście w 2014 :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥