sobota, 20 grudnia 2014

Świąteczni ulubieńcy

Święta już niedługo, a moi świąteczni ulubieńcy już są teraz!  :)))



KSIĄŻKI

Jak mogłoby zabraknąć książek ;) Zdecydowanie moimi ulubionymi książką świąteczną jest "Opowieść Wigilijna" Karola Dickensa. Zawarty jest w niej klimat i miłość (jednak wytrwałości- pojawia się ona na sam koniec)  . Pochłonęłam ją bardzo szybko. Słuchając kolęd byłoby to jednak znacznie bardziej klimatyczne. Polecam! :) 
               


Drugą świąteczną książka jest "Na Gwiazdkę" Małgorzaty Musierowicz. Jest to książka kulinarna z 13 przepisami świątecznymi (pierniczki, ciasta, barszcze itp.). Pozycja ta jest przeznaczona bardziej dla młodzieży. Autorka opisuje swoje przeżycia i przygotowania do świąt. Co jakiś czas pojawiają się świąteczne wiersze lub fragmenty z innych książek. Czytam ją zawsze na święta, pomaga mi bardziej wczuć się w ten magiczny klimat.     
           



FILMY 

Nie będzie tu Kevina (nie przepadam za tym filmem), przepraszam ;p 
Moim ulubionym filmem animowanym jest "Ekspres Polarny". Jest to historia pewnego chłopca, który nie wierzy w Świętego Mikołaja. W Wigilię Bożego Narodzenia zostaje obudzony przez nadjeżdżający pociąg. Okazuje się, że jest to pociąg na sam Biegun Północny. Film ten leci zawsze w Boże Narodzenie. Chyba nigdy mi się nie znudzi ;)
             

MUZYKA

Nie mogę wybrać jednej świątecznej piosenki. Udostępnię wam moją listę odtwarzania na Youtubie z moimi ulubionymi piosenkami. Wiem, że jest dużo Pentatonix, ale uwielbiam ich świąteczną muzykę. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥