poniedziałek, 13 lipca 2015

Gorl Online TAG



Dzisiaj zapraszam was na coś lekkiego, coś niezobowiązującego, coś, co wydaje mi się bardzo ciekawe. Jest to "Girl Online Tag" stworzony przez Darię z Więcej Książków. Jej filmik znajdziecie tutaj. Jak pewnie zauważyliście, tag ten jest oparty na książce autorstwa Zoe Sugg, "Girl Online". Nie przedłużając, zapraszam!


  • Girl Online, czyli książka, która była twoją tajemnicą.


Do tej kategorii idealnie pasuje "Zośka" Beaty Wianek, którą czytałam dwukrotnie, ale nikt o niej nie wie, ponieważ okładka jest bardzo... tandetna. Jednakże treść wcale taka nie jest. To raczej lektura na jeden dzień, zupełnie nie zobowiązująca, traktująca o problemach typowych nastolatków. Od tamtej pory czytałam wiele książek o podobnej tematyce, ale żadna nie spodobała mi się tak bardzo.

  • Penny, czyli bohaterka niepewna siebie.


Emma z "Powód by oddychać" to zdecydowanie bohaterka niepewna siebie. Jest skryta, nieśmiała, po szkole chodzi zawsze ze spuszczoną głową. Dziwne, że jeszcze nie sięgnęłam po kolejne części, ale w najbliższym czasie muszę się za nie zabrać!




  •  Noah, czyli bohater, który skradł twoje serce.


Warner. Warner. Warner. Nic dodać, nic ująć. Warner.







  • Pan Beaconsfield, czyli bohater, który stara się za bardzo.



Tutaj nie mam żadnej książki, która pasowałaby to tej kategorii. Nic nie wymyśliłam :x

  • Megan, czyli denerwujący bohater poboczny.


Mój ostatni wróg: Asher Beal. To, co robił Leonardowi jest niewybaczalne. Jego zachowanie, styl życia... nie ma bardziej denerwującego bohatera pobocznego.





  • Zoella, czyli twój ulubiony autor.


Żeby już się nie powtarzać z Carlosem Ruizem Zafónem, Tahereh Mafi i Kierą Cass, powiem tyle: Jenny Han. Co prawda, przeczytałam tylko jedną jej książkę, ale już ją uwielbiam za styl pisania i za to, że potrafi stworzyć jednocześnie coś prostego, ale tak niesamowitego.






I to na tyle, życzę wam miłego kolejnego tygodnia wakacji ;)

2 komentarze:

  1. Oj, widzę tu Warnera - a ja go tak nie znoszę... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten TAG pierwszy raz widzę :O
    nic z tego nie czytałam :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥