niedziela, 15 lutego 2015

❤ TOP 5 Najlepszych książkowych par ❤



Z okazji Walentynek przygotowałam dla was ranking najlepszych książkowych par. Zapraszam! 


1. America i Maxon z serii "Selekcja" Kiery Cass 

Muszę przyznać, że do tej pary ciężko było mi się przekonać. Do głowy mi nawet nie przyszło, że będą razem. Jednak kiedy między nimi coś zaiskrzyło, byłam miło zaskoczona. America i Maxon pasują do siebie, mimo, że są z innej rangi. Zdecydowanie zasługują na tytuł najlepszej pary.

2. Julia i Warner z serii "Dotyk Julii" Tahereh Mafi  


Nie miałam żadnych wątpliwości co do tych dwóch. Nawet kiedy Warner zachowywał się w stosunku do Julii trochę dwuznacznie, polubiłam go. Dzięki niemu Julia wreszcie dostrzega w swojej mocy dar. Definitywnie najlepsza para! 

3. Emma i Evan z serii "Oddechy" Rebecci Donovan

 

Nie da się ukryć, że pomiędzy tymi dwojga, iskrzyło od samego początku. Nic dodać, nic ująć. Tutaj również dostrzec można przeciwieństwa. Plus za to, że Evan otworzył Emmę na świat, dzięki czemu przestała być aż tak nieśmiała. 

4. Hazel i Augustus z "Gwiazd Naszych Wina" John'a Green'a


Tak, jestem świadoma tego, że każdy zna tę parę. Wiem też, że większość osób ich kocha, więc nad czym mam się tutaj rozwodzić? W życiu szukają przygód, by wykorzystać je do samego końca. Jedna z najlepszych par.

5. Alicja i Cole z serii "Kroniki Białego Królika" Geny Showalter

 

Tutaj miałam mały problem. Nie wiedziałam, kto jako ostatni zasługuje na znalezienie się na mojej liście. Tyle par do wyboru! Przewagę, według mnie, mieli zdecydowanie Alicja i Cole. Autorka w swoich książkach zawarła naprawdę dobry wątek miłosny. 


A jakie są wasze ulubione książkowe pary?




2 komentarze:

  1. Dany i Drogo z "Gry o Tron", Ed i Audrey z "Posłańca" to pierwsi, którzy przychodzą mi do głowy. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥