wtorek, 3 marca 2015

❄ Podsumowanie lutego ❄




Nie mogę uwierzyć, że minął już kolejny miesiąc, a jego koniec oznacza podsumowanie, więc zapraszam!

W lutym przeczytałam 5 książek: "Gra" Krystyna Kuhn, "Mrówki w śniegu" Anny M. Gorgolewskiej, "Władca Piasków" Elizy Drogosz, "Wróć, jeśli pamiętasz" Gayle Forman, "Powrót Bogini. Część 1" P. C. Cast + "Gwardzista" autorstwa Kiery Cass (nowelka).
Przeczytałam łącznie 1613 stron czyli około 57 stron dziennie.
Opublikowałam 8 postów  *klik*  , które pojawiały się regularnie. Ten miesiąc był dobry dla mojego bloga.

Na początku myślałam, że luty pójdzie mi znacznie gorzej, bo ma przecież tylko 28 dni, ale poszło mi lepiej, niż w styczniu. Mam nadzieję, że w marcu pójdzie mi jeszcze lepiej.



1 komentarz:

  1. mi poszedł chyba nieco gorzej niż styczeń :)
    http://booklover-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥