sobota, 26 września 2015

Disney Book Tag



Dawno nie było na moim blogu tagu, dlatego też dzisiaj przychodzę do was z "Disney Book Tag". Mam nadzieję, że wam się spodoba, niżej możecie zobaczyć, jak prezentują się moje odpowiedzi do poszczególnych pytań. Zapraszam! 





Mała syrenka
, czyli bohater, który jest wyobcowany, lub czuje się nieswojo w sytuacji, w której się znalazł. 

Alex jest dokładnie takim bohaterem. Myślę, że każdy czułby się nieswojo, gdyby obudził się w innym ciele. Narzucano mu, co ma robić, nikt go nie rozumiał i nie chciał wysłuchać. Jak miał się w takiej sytuacji zachować?




Kopciuszek
, czyli bohater, który przechodzi ogromną metamorfozą.

Chyba nie byłabym sobą, gdybym nie wspomniała tutaj o "Dotyku Julii" Tahereh Mafi. Do tej kategorii idealnie pasuje główna bohaterka tej powieści, Julia, która w pierwszym tomie jest zagubiona i wystraszona, w drugim zaczyna się zmieniać, a w trzecim jest odważna i wytrwała. 



Królewna Śnieżka, czyli bohaterowie, którzy diametralnie różnią się od siebie. 

W "Rywalkach" Kiery Cass nie ma podobnych bohaterów. Każdy pochodzi z innych klas, ma zupełnie inne przeżycia i inny charakter. Nie znam żadnej innej książki, w której wszyscy różnią się od siebie. 



Śpiąca Królewna, czyli książka, podczas której czytania zasnęłam.

"Węzeł Światów" Jacka Izworskiego to bardzo nużąca książka, bez żadnych zwrotów akcji, posiadająca nudną fabułę. Nie mam nic więcej do powiedzenia. 



Król Lew, czyli bohater, który w dzieciństwie musiał zmierzyć się z traumatycznym przeżyciem.

Leonard Peacock z "Wybacz mi, Leonardzie" w dzieciństwie przeżył coś strasznego, o czym dowiadujemy się na samym końcu książki. A to wszystko przez jego okropnego przyjaciela, którego znienawidziłam. Nie wiem, jak można być kimś takim.


Piękna i Bestia, czyli książka, której się bałam, ale która okazała się wspaniała.

Do "Do wszystkich chłopców, których kochałam" podchodziłam sceptycznie. Bałam się, że będzie kiepska i że się zawiodę. Nie potrzebnie. Książka była wspaniała, lekka i przyjemna. Zaliczam ją do jednych z najlepszych książek, jakie kiedykolwiek przeczytałam. 


Alladyn, czyli bohater, którego życzenie zostało spełnione. 

Do tej kategorii ponownie przydzielę Julię. W drugim tomie stało się coś, po czym dziewczyna miała pewien cel. Nie mogę wam więcej o tym powiedzieć, ponieważ byłby to zbyt duży spojler, a zdaję sobie sprawę z tego, że nikt ich nie lubi. 




Do ostatnich dwóch kategorii kompletnie nie potrafiłam dobrać żadnej książki, dlatego też postanowiłam, że je pominę. 


Mam nadzieję, że tag wam się spodobał.
Miłego dnia Wam życzę :) 


3 komentarze:

  1. Uwielbiam disneyowskie bajki, a ten TAG jest uroczy :) W sumie czytałam jedynie "Rywalki", a "Dotyk Julii" czeka na półce. Wszystkim się chyba podoba. "Do wszystkich chłopców, których kochałam"- ja również podchodzę sceptycznie, ale Ty polecasz i inni też :)


    Zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania jeden z 18 tytułów :)
    http://czytelniadominiki.blogspot.com/2015/09/konkurs-swietuj-razem-ze-mna.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najszybciej sięgaj po "Dotyk Julii"!
      Dziękuję, już zaglądam :)

      Usuń
  2. Fantastyczny Tag, pełen magicznych bohaterów <3
    Uwielbiam DISNEY'A!
    Obserwuję i zapraszam do mnie,
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥