wtorek, 8 września 2015

Mini Book Haul | SIERPIEŃ




W tym miesiącu nie uzbierałam zbyt wiele książek, nie poszłam do biblioteki, z tego też powodu pokażę wam dzisiaj tylko 3 książki. Nie przedłużając, zapraszam do czytania!








Składając zamówienie w księgarni Matras do książek do szkoły dorzuciłam "Bez Końca" Martyna Bedforda. Po przeczytaniu "Flipa" czułam niedosyt, ale wiążę z tą książką wiele dobrych wspomnień, więc dlaczego by nie przeczytać kolejnej powieści tego autora? Kiedy tylko usłyszałam, że wydawnictwo YA! wydało "Bez Końca" byłam bardzo szczęśliwa. Ciekawi mnie tylko, dlaczego nie zrobiono żadnej promocji tej książki. Na pewno więcej ludzi by o niej usłyszało...









Nie byłabym sobą gdybym nie skorzystała z tej pięknej promocji w księgarni Znak.com.pl. Zamówiłam więc dwie książki Matthew Quicka: "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" i "Prawie jak gwiazda rocka". Pierwszą z nich przeczytałam i była wspaniała. Oprócz tego przeczytałam również "Wybacz mi, Leonardzie" w wersji elektronicznej i to ona zachęciła mnie do dalszego zagłębiania się w twórczość tego autora. Naprawdę tego nie żałuję, bo jego książki są wspaniałe!


 A wy jakie książki zdobyliście w sierpniu?

2 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze żadnej powieści Matthew Quicka, jednak w najbliższym czasie mam zamiar to nadrobić. O "Bez końca" nie słyszałam, ale zacznę rozglądać się za tą książką :)
    Co do moich sierpniowych zdobyczy, to także nie było ich dużo, głównie egzemplarze recenzenckie, jednak już teraz pozwoliłam sobie na większe zakupy i idzie do mnie paczka z 9 książkami :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na blogu właśnie pojawiła się recenzja "Prawie jak gwiazda rocka", która sprawiła, że zakochałam się w twórczości Qucika i dlatego zamówiłam jego "Wybacz mi Leonardzie". Oprócz tego zdobyłam jeszcze Piątą falę, Oddam ci słońce i Króla Kruków.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥