sobota, 12 września 2015

Sierpniowe miłości

W sierpniu odkryłam wiele ciekawych rzeczy, którymi chciałabym się z wami podzielić. Dlatego też potrzebuję serii, w której mogłabym o nich pisać. Tak oto powstały Sierpniowe Miłości i dzisiaj jest pierwszy post tego typu. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Nie przedłużając już, zapraszam do czytania!

⚛⚛⚛

W sierpniu przygotowania do szkoły idą pełną parą, w internecie pojawia się więc wiele postów lub filmików na ten temat. Zdecydowanie moim ulubieńcem są plany lekcji autorstwa Magdy z bloga My Pink Plum! Są przepiękne i na sto procent będę z nich korzystać. 

⚛⚛⚛

W ubiegłym miesiącu oglądałam zdecydowanie za dużo telewizji, co oznacza zdecydowanie zbyt długie oglądanie reklam. Moją ulubioną jest ta z Allegro. Jest przepiękna i bardzo, ale to bardzo prawdziwa. 

⚛⚛⚛

Skoro już jesteśmy w temacie reklam, warto również wspomnieć o reklamie Oreo. Genialna animacja i muzyka, która szybko wpada w ucho. Cudo! 

 ⚛⚛⚛

Chciałabym również wspomnieć o eksperymencie społecznym dotyczącym pewności siebie u dziewcząt. Nie powinnyśmy się ograniczać i przejmować zdaniem innych, bo najważniejsze jest być po prostu sobą i spełniać się w tym, co naprawdę chcemy robić. 

⚛⚛⚛

Wydawnictwo Otwarte wydało w ostatnim czasie książkę "Jak być szczęśliwym (albo chociaż mniej smutnym)" autorstwa Lee Crutchley. Stworzyli również stronę internetową tej książki, na której zamieścili coś, co bardzo mi się podoba. Mail z przyszłości do samego siebie. Ja już go napisałam i otrzymam go za rok w sierpniu. Na czym to polega? Piszemy maila do samego siebie za rok, za dwa lata, sami możecie to wybrać. W wiadomości możecie zawrzeć, co tylko chcecie. Mamy również możliwość dodania załącznika, tak więc mamy jeszcze większe pole do popisu. Naprawdę wam polecam, ponieważ dzięki temu możemy dostrzec zmiany w naszym życiu. 

⚛⚛⚛



Co wy pokochaliście w sierpniu?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za tak wiele miłych słów, które mi piszecie! Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy ♥